HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Part Feszt 2011 - best of kommentek

2011.01.11. 23:08 let me in

 

A sztorit mindenki ismeri. Valamelyik nagyokos feltett Facebookra egy eventet:

http://www.facebook.com/event.php?eid=125647560836288 ,

amin mindenki (aki érti a polyént) jót szórakozik beleértve engem, de ez még semmi a kommentekhez képest.

van persze plakát is:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1764009068928&set=o.125647560836288

Ahelyett, hogy egyenként idéznék most összegyűjtök pár aranyköpést:

 

egy arc, aki nem vette le az "üzenet" lényegét: "ezek a fellépők akkor lesznek ott mikor én viszem mp3-as lejátszomal szerintem kicsit durva ez szerintem be nézték hihihihi GRT A KÉSZITÖKNEK ÜGYESEK VAGYTOK!!!!"

 

egy szintén nagy IQ-val megáldott hozzászóló: "Nem csoda, hogy a műsorváltozás jogát még fenntartják...tekintve, hogy több fellépő már nem él!!!" ---ehhez komment: "Akonra gondolsz vagy melyikre?"


"Ice-T lemaradt a line-upból. Ő lesz az NMHH-sátor művészeti vezetője és péntek esti sztárfellépője."

"remélem Guetta minden nap játszik, akkor tuti ottleszek"



"Én úgy hallottam, a Red Hot Chili is jön, a Metallicával lesz vmi közös dj-szettjük..."



egy felháborodott IQfighter: Nem mert egy nagy kamu az egész jackson meg Mercury is meghalt szutyok fos Sound is better :):)"



de a legdurvább HÍVŐ a kovetkező kommentet irta: "aztán megint elmarad??? apáám...gondolkozni ki fog??? :D:D:D::D ezeket ki se tudjék fizetni:D:D:D:D megint pofára esés lesz :D:D:D:D"



"ha SP lenne csak akkor mennék.de így nem." (hát igen..:) )



"állítólag a karszalag egy 20 karátos Rolex lesz. Elég gáz mert ha valakinek van alapból jól átbassza a szervezőket."

    •  
    •  
    • " úgy hallottam Mága Zoli is áttette a szilvesztert júliusra,hogy fel tudjon lépni!"


"amúgy Jimmy nem lesz? ha nem is énekel tarthatna agyaggalamb lövészetet legalább"

egy észkombájn emóscsaj: "Aki elmegy,a világ legnagyobb barma, 2010ben több 100an vettek jegyet és elmaradt az egész és basztak pénzt visszaadni...idén is ez lesz,ugyhogy akinek van egy kis esze,nem ide vesz jegyet............"


erre komment:" szerintem telefonálok a telejósdába és megkérdezem"


"2010ben is megvettem a jegyet tuti h nem hagyom ki idén se :DD

---- legalábbis a jegyvételt:)"


"Alap, a tavalyi is emlékezetes volt :D Lehet annyit ittam, h az egész kimaradt :D"

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://takeit.blog.hu/api/trackback/id/tr322577764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása